Hos syster!

Efter att jag vart iväg med robin så stannade jag i odensbacken där jag mötte upp emma och rikard. Dom skulle till barnmorskan, och sen en sväng till mor & far.

Snäll som jag var så följde jag med emma hem för att hjälpa till med Cornelia som bökar och grejar lite... Men vi får väl se hur länge jag blir kvar...
Efter att vi kommit hem till emma och rikard så åkte vi hem till mej för att äta kvälls mat och ge katterna mat... till min stora förvåning så kom inte jerry fram till dörren , jag ropade och lockade med mat men inte kom det nån kissemiss var bara elvis som sprang runt och undrade vad jag ropade efter :P Till slut så började jag leta och hittade han sittandes i garderoben... min lilla sötnos han blev av nån anledning inständ där i morse... han var såååå hungrig och törstig så han bara rusade ut i köket!! :(

Men sen åt han lite och efter en stund var det lugnt igen :P

Sen bar det av tillbaka till P-boda.. Och i morgon så ska vi till inga hartsmart :) ska bli trevligt!!

Och gissa vem som söv lillan idag det vart så klart hennes moster ;P hehe

Ne nu blir det sängen för i morgon blir uppgång tidigt.. Vet någon som redan sover djupt.. :P Herman ligger snarkandes här brevid mej i soffan :) plutten trött efter en hård dag hos mormor och morfar!

Pussi rumpan så hörs vi i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0