Elvis ville bada :P

Ja så var det :P hehe

Jag tog mej ett kvällsbad och så klart skulle kissarna vara med, men mest elvis han satt och doppad tassarna i vattnet :)

Hade jag inte stoppat han hade han nog hoppat i han satt och pep på badkars kanten hihi Jerry låg på handfatsskåpet och tittade mest men elivs var riktigt på hugget ! :D Så nu är man ny duscha och smörjd.

Har kommit på en sak nu när det är semester och man har tid över och så ska jag göra en sak tänker inte tala om vad...
Ni kanske märker det vem vet :) snart ska jag sova ska ju börja med mitt nya projekt i morgon :P

Puss på rumpan! sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahahah, dom där katterna är ju inte riktigt kloka :P

2009-08-15 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0