Dagen började hos Inga hartsmart :D

I morse¨åkte vi till inga och hälsade på har inte vart där på jag vet inte när. Där bjöds det på fika och päronpaj var riktigt gott brukar inte tycka om paj men den var super :)

Efter n hel del pratandes så vile Cornelia åka :P snarare sova hehe så då åkte vi hem till mej för att ge katterna mat, lillan hade somnat så hon satt kvar i bilen med emma. Sen åkte vi till marieberg där jg nästan fick krupp på cornelia fy fan rent ut sagt! Hon var rätt så jobbig kan jag lova sprang precis överallt, tog i allt skrek om allt! Ja måste jag förklara närmare :P Men moster älskar henne mest ändå :) Hon fick en boll och en lastbil på br som hon ska ha här.

Dagen slutade här i stan i vilket fall, kissarna ville ha lite sällskap.Så nu har alla duschat och två av oss är ner bäddade är bara jag kvar, lär nog sova eftersom vilddjuret säkert vaknar tidigt.

Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0