Snart ska man cykla hem... :)

Heej heej

ja vad har hänt idag då?! imorse så plingade telefonen till vid nio taget då var det paulina som ville att vi skulle mötas på stan så jag slumrade till en stund till för att få min skönhetssömn sen strax före tio ringde robin så det var precis lagom för att kliva upp! Tack pojken <3
Resan till stan var ju lite som den var :P höll på att köra omkull igen hehe tappade faktiskt trampan tro det lr ej men så var det lite klantigt men vad ska man göra ... :P
Som tur var så satt jag kvar på sadeln och telefonen hade jag kvar i handen också så den behövde inte åka i marken den heller snacka om tur lr kankse lite skicklighet! hehe

Vi får väl se hur hem färden går men jag hoppas den går bra har ju eivor med mej så det ska nog gå bra :D
När jag var på stan förut med paulina så tittade jag på ett par hårspännen som jag har tittat på förut är så fina men jag tänkte att jag skulle låta bli, men sen på lunchen så kunde jag inte hålla mig gick till h&m och inhandlade dom :p det vart även två klänningar med leopard mönster en brun och en blå så fina så kankse ska lämna tillbaka den ena vi får se ska hem och prova dom i lugn och ro :) Sen så köpte jag även två styckna engelska pensee pelargoner var så fina ska ha dom i köksfönstret :D

Men men nu kankse man ska fortsätta jobba så man kommer hem någon gång, är ju inte så länge kvar bara två timmar kvar..
Tänkte på en annan sak också då det är så tyst här kajsa är ju hemma och jag hoppas hon kryar på sig det är lite tomt här :P
Läser du detta så skickar jag några frisk piller till dig så du blir frisk :D

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger ju det stödhjul och störtkruka är vad du måste köpa.

Vi ses



Kramar

2009-04-17 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0