Sjuk igen lagom till påsk :(

Heej

Ja då var man sjuk igen inge kul det här har vart hes och snorig i två dagar nu, men i dag kunde jag inte prata alls när jag vakande. gick upp vid åtta typ för att jag inte kunde andas när jag sov trodde det skulle bli bättre efter en stund när jag vart vaken men det blev det fasen inte skit jobbigt!!!!
Ringde till min chef så hon hörde hur jag lät var fakitikt länge sen jag var så här hes... Sen är det ju så typiskt också nu när det är påsk och allt. På tal om påsk så har vi en påsk tävling på jobbet känner mig så jävla dum mot gruppen när jag var hemma idg vi hade ju behövt 30 extra poäng för frisk närvaro men så sket det sig när jag inte kunde prata idag får väl gott göra dom på någe sätt... vet inte hur bara får väl komma på någe bra!
Ja vad händer annars i påsk då ja inge faktikt tänkte handla lite i morgon bara annars ska jag vara hemma och kurrera mig :)
Hoppas det gick bra för er på jobbet i dag !!

Puss & Kram
Tycker om dig robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0