Påsk helgen

Hej

ja då var det lång lediga snart över känns väl sådär men man ska inte klaga har ju vart ledig sen i fredags :P hehe

Ja vad har då hänt inte jätte mycket men dagarna har i vilket fall passerat... i Fredags var jag ute en sväng med kajsa och paulina det var trevligt kom inte hem förens typ halv fem man var lagom trött dagen efter :P sen i lördags och i söndags så körde jag robin till och från traktorn och turen som jag hade fick jag även åka med en sväng :D Och i lördags kväll medans jag väntade på att han skulle köra klart åkte jag till ola oh elisabeth där mamma och pappa var men jag var inte kvar så länge för alla var fulla och tokiga hiih:P
När robin åkte i morse ringde jag till mamma och frågade vad dom gjorde då vr dom på väg till plantagen för att köpa ett party tält så då följde jag med och köpte begonier och en krok jag ska sätta upp i hallen och ha jackor och saker på är så himla trångt på den hatt hylla jag har när det kommer folk :P
När jag kom hem och plockade ur blommorna ur blom påsen tog elvis och jerry den och busade i dom bråkade lite om vem som skulle ha den....

Elvis pojken <3

Jerry pojken <3

Igår så åkte jag till pålsboda en sväng då jag hade robins bil. cornelia och jag busade lite och så, sen så poppade vi lite musik på köksbordet ett litet bild bevis har jag men lillan kunde ju knappt sitta still så det vart lite suddigt :P

Som ni ser så vart lite suddigt då hon inte ville sitta still :P hihi

Nu ska jag nog ta en sväng till sopp tunnan och även sätta upp min fina omtalade krok :)
På återseende...

Puss på dej robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0