Lunch rast...

Sitter och har lunch rast skönt fast den går otroligt fort mot när man jobbar:P hehe Har i vilket fall hunnit ut och köpa hår toffsar letade en evighet i morse efter en så jag tyckte det var dags att köpa nya... det vart en blandning med olika bruna nyanser :D hade bara svarta förut så det är kul med någe annat!

Kajsa gick hem ifrån jobbet förut vart lite tomt men jag hoppas hon snart har kryat på sig :D Ne nu ska vi ha upp start så det är väl bara att resa på baken :P
På återseende!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch har inte varit så här sjuk sen jag vet inte när.ligger bara i sängen och ibland orkar jag ta upp datorn.:)

högsta önskan just nu är att bli FRISK.

kram/kajsa

2009-04-15 @ 15:45:18
Postat av: Anonym

stackare jag förstår dig mådde inte så bra jag heller ett tag men det ordnar upp sig snart får vi hoppas :D

2009-04-15 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0