Helgen...

Ja denna helg har gått rätt så fort då jag har vart barnvakt till cornelia :) Kom hem i fredags från jobbet hann inte göra så mycket förens emma och rikard kom över med cornelia, det var planerat att hon skulle sova över så dom skulle köpa en resesäng på vägen hit. När vi skulle fälla upp den var den så klart trasig så det var bara att åka och byta den så dom kom sedan tillbaka med en ny som var prima :P

Vart inte så mycket sova sen till lördagen fast det var absolut inte cornelias fel hon sov som en stock... Jag själv gick väl inte och la mig förens klockan var elva lr någe sen ringde robin halv fem och väckte mig. Lillan vaknade vid kvart över sju ungefär sen var det full rulle det var frukost på klädning och ut i vagnen, tog en promenad till plantagen men det var rätt så ensamt då hon somnade dirket i vagnen hann knappt sätta ner henne:P Väl på plantagen köpte jag påskliljor, pensèr, Porslins höna och en fiin kruka att plantera allt i :) Och så klart lite jord hehe det var en så snäll gubbe som hjälpte mig visste inte riktigt vad jag skulle ha för jord han hade också balkong :D Cornelia vaknade till och vart väldigt intresserad av vad jag hade plokat i korgen..
Efter detta inköp traskade vi hemåt för lite lunch var riktigt skönt väder men cornelia tyckte det var lite mycket sol och hennes mor&far hade inte plokat ner hennes solglasögon så hon fick låna mosters :D

Snygg som satan lr hur!?

Efter lunchen hjälpte cornelia moster att plantera blommorna och ställa upp dom fina balkong möblerna.

Tänkte det var bäst att hon fick sitta kvar i sin stol annars hade det väl jord över allt :P


Vi måste ju även visa resultatet så klart:D




Ja får man säga det själv så tycker jag det vart riktigt fint speciellt igår när solen lös så fint :D
Efter allt detta slit så vart det fika, sen gick vi ner till tvätt stugan och satte upp en tid men det var så fint väder så vi ville inte gå in så vi satte oss i lekparken en stund då kom kevin förbi så vi satte oss ner tillsammans och pratade en stund lr ja det vart säkert två timmar lr någe så lillan hann somna i min famn så hon sov väl en timme :P

Sen vid nio lr någe kom emma och rikard och hämtade henne så i morse sov jag en stund kan jag lova är ju inte van att ha så här långa dagar hann ju faktiskt med väldigt mycket vi tvättade ju lite fönster också i köket och dammsög så det var ju bra :D
Och nu så tvättar jag lite måste ju göra det också..

Ska bli skönt är ju en kort vecka den här Veckan :D Nu ska jag gå ner till tvättstugan och ta tvätten.
På återseende...

Älskar dej cornelia min bästaste bebis <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, tack för den här helgen. Nu får du vila upp dig till dden 25 april, när jag kommer nästa gång.

Tack för en superkul helg moster.

Jag älskar dig också.

Pussar och kramar

2009-04-17 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0